,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

środa, 22 sierpnia 2012

Niall...♥

Siema to ja Nia 
wcześniej nie pisałam bo.. no wiecie jakoś nie miałam weny
No i wiecie to jest mój pierwszy imagin, więc może nie jest najlepszy..
no ogólnie moje imaginy nie będą takie fajne jak dziewczyn no to...



Znasz Nialla od roku. Jesteście dobrymi przyjaciółmi. Siedzisz w pokoju. Twoja przyjaciółka Daniele jest z Liam’em w kinie. Nagle słyszysz dzwonek telefonu. To Niall.
 N: Hej [T.I.] chciałbym się z tobą spotkać. Masz czas?
 Ty: Yy, tak.
 N: To co powiesz za pół godziny tam gdzie zawsze?
 Ty: Ok. to pa
 N: pa
Wychodzisz. Idziesz wolno. Nagle wpada na ciebie Luke – przyjaciel twojego byłego. Luke zawsze ci się podobał. Jest najprzystojniejszym chłopakiem jakiego znasz. Z Mike’em umawiałaś się tulko dlatego że to jego najlepszy przyjaciel a Luke był zawsze zajęty.
 L: O [ T.I] właśnie do ciebie szedłem chciałem ci coś powiedzieć.
 Ty: Wal śmiało
 L:[T.I.] zawsze mi się strasznie podobałaś, ale bałem ci się to powiedzieć. – powiedział i cię pocałował.
Zamurowało cię.
 L: Tak wiem nie mam u cb szans ale jakbyś zmieniła zdanie..
 Ty: Luke to nie tak że mi się nie podobasz jesteś świetny i zawsze mi się podobałeś ale ostatnio dużo się w moim życiu pozmieniało.. muszę to przemyśleć.
 L: Ok . wiesz muszę już iść pa
 Ty: papa
Poszłaś nad jezioro. Niall już tam był.
 N: o jesteś
 Ty: siema
 N:[T. I. – Niall podszedł do cb i złapał cię za ręce. – Kocham cię – powiedział i cię pocałował.. Ale.. Luke też wyznał ci dziś miłość. A ty wciąż do niego coś czujesz jak o nim pomyślisz to serce zaczyna ci mocniej bić. To jego zawsze kochałaś, a Niall’a nawet nie lubiłaś.
 Ty: ja.. muszę to jeszcze przemyśleć, Niall, bardzo cię lubię ale nie wiem czy to coś więcej. Daj mi czas na przemyślenia..
 N: Ok.. jak będziesz już wiedziała to daj znać. – i odszedł.. a ty zostałaś jeszcze nad jeziorem. Bardzo lubiłaś tam siedzieć. Siedziałaś tam do późnego wieczora aż wreszcie zasnęłaś. Rano ktoś cię obudził. Zobaczyłaś, że to Niall. Powiedział:
 N: Hej, dlaczego tu zasnęłaś? Twoi rodzice się niepokoją.
 Ty: myślałam o.. sam wiesz i zasnęłam
 N: wiesz widziałem to – podał ci gazetę. Zobaczyłaś dwa zdjęcia. Twoje zdjęcia. Na jednym całujesz się z Luke’iem a na drugim z Niall’em – wiesz ja myślałem o tym.. i chyba powinnaś wybrać jego.. ja nie mogę ci dać tego co on..
 Ty: Nie rozumiem..
 N: no głównie prywatności – z oczu Niall’a popłynęła łza -  i ogólnie ze mną nie b ędziesz miała takiego super mega życia, wszędzie reporterzy itp. A teraz jeszcze pewnie myślisz, że jestem mięczakiem, bo chłopaki nie płaczą. Wiesz ja już pójdę. – odszedł.
 Ty: Niall – zawołałaś – po pierwsze chłopaki nie płaczą – a mężczyźni potrafią wyrazić swoje uczucia, a po drugie, Niall Kocham cię.. – podeszłaś do niego i go pocałowałaś


6 komentarzy: