,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

czwartek, 23 sierpnia 2012

Niall...♥




Kochany Niall'u..

Długo cię nie widziałam,
mimo to, wciąż pamiętam
Twoją twarz, Twój głos,
spojrzenia, uśmiech.
Wciąż pamiętam ten wspaniały
dzień i tą magiczną chwilę
kiedy się poznaliśmy.
Pamiętam w co byłeś ubrany
na naszej pierwszej randce.
Na samą myśl o tobie
serce bije mi jak szalone,
a do oczu napływają mi łzy
Najgorsze jest to, że wiem,
że to tylko z mojej winy
 nie jesteśmy już razem
Tylko z mojej winy
nie chcesz mnie znać.
MOGĘ ZAPOMNIEĆ
oczywiście, że mogę to zrobić.
Problem w tym, że
ja nie chcę zapomnieć.
Gdy już raz zachłyśniesz się powietrzem
będziesz chciał wdychać je codziennie.
Ciągle myślę o tym
co mogło się zdarzyć,
ale nie miało miejsca.
Pozostała mi tylko
 nadzieja, że
Czasem pamiętasz o mnie..

                                                       [T.I]




6 komentarzy:

  1. Cudnyyy
    Taki "romantyczny"
    Normalnie cie nie poznaje, a to chyba db ;**
    Harriet <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Kiedy druga częśc Harry'ego

    OdpowiedzUsuń
  3. sory ale troche niejasny

    OdpowiedzUsuń
  4. To czytaj ze zrozumieniem mi tam się podoba . Ale każdy pa prawo wyrażac swoje opinie .

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny *.*
    http://hipstaimagines.blogspot.com/
    wpadajcie :) zaczynamy ale jest warto :*

    OdpowiedzUsuń