,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

sobota, 25 sierpnia 2012

Harry...♥ cz. 2.


Hej, Harromaniaczki <moja  nazwa, prawa zastrzeżone> dziś 2 część o Hazzie Powodzenia w czytaniu ;***


Imagin z Harrym cz. 2.



H: Przepraszam nie powinienem...- wstał podał ci rękę , wstałaś
Ty: Jeśli chcesz możemy o tym zapomnieć,
Taki słodki...
H: Tak tak będzie najlepiej- potem bez słowa ruszyliście do hotelu. "Tak pięknie, przed chwilą przeżyłam najlepszy pocałunek w życiu i zaproponowałam żeby o tym zapomnieć dlaczego to zrobiłam" biłaś się z myślami " Tak, on powiedział że tak bd lepiej, co ty sb wyobrażałaś naiwna dziewucho" podpowiadała ci negatywna strona twoich myśli. Doszliście do hotelu. Okazało się że reszta waszej paczki już wróciła, i czekała na was dwoje. Weszłaś ze smętną miną
Lo: Gdzie wy byliście , szukaliśmy was
H: Taa my was też- powiedział z udawanym uśmiechem, wiedziałaś że to przez ten pocałunek nie jest wesoły, pewnie zorientował się że się w nim zakochałaś i sie martwi że nie może tego odwzajemnić* pomyślałaś.Też n ie byłaś rozmowna, niall siedzący najbliżej to zauważył
N:Hej, co ci jest, może zjesz kanapkę z kurczakiem mowie ci pyszna- powiedział z pełną buzią
Ty: Wszystko w porządku, i nie dzięki nie jestem głodna- uśmiechnęłaś sie żeby nie wzbudzać podejrzeń- tylko trochę głowa mnie boli- wymyśliłaś na poczekaniu, poszłaś do pokoju
Minęły już trzy dni od waszego przyjazdu zaprzyjaźniłaś się z chłopakami, często razem wychodziliście. Ale tak jak myślałaś Harry cię unikał, starał się nie przebywać w waszym pokoju, kiedy wszedł i cie tam zastał od razu wychodził, nie mogłaś już tego wytrzymać, zaprzyjaźniłaś sie z resztą i chciałaś także z nim, nie mogłaś już znieść tego unikania. Wyszłaś z pokoju i zaczęłaś go szukać siedział w restauracji, kiedy cię zauważył wyszegł i szedł korytarzem
Ty: Harry, Harry - nie reagował- Harry zaczekaj , prosze wysłuchaj mnie, nie zniosę już dłużej twojego unikania- zatrzymał się i dzielnie wpatrywał się w czubki swoich butów.
Ty: Posłuchaj mnie prosze spójrz na mnie- nie spojrzał- okej niech ci bd unikaj mnie, spk jakoś to wytrzymam ALE POWIEDZ MI TO PROSTO W OCZY- ostatnie słowa wykrzyczałaś- powiedz mi prosze, jeśli chcesz to tylko powiedz a wyniosę się z twojego pokoju, może się jakiś zwolnił, a jeśli nie to poszukam jakiegoś innego w okolicy...Po prostu nie zniosę twojego ignorowania ani dnia dłużej...- tymi słowami zakończyłaś swój monolog, byłaś załamana, odwróciłaś się i ruszyłaś się pakować, ale poczułaś czyjąś dłoń na twoim nadgarstku
H:[T.I] poczekaj, to nie chodzi o cb ...
Ty:Taa ciekawe a o kogo, świętego mikołaja???- wkurzyłaś się na maxa
H:Chodzi,...chodzi o mnie...jest ze mnie straszny dupek i tchórz wiem o tym... chodzi o to że zakochałem się w tobie, nigdy nie wierzyłem w miłość od pierwszego wejrzenia, dlatego...dlatego nie mogłem się pogodzić z tym że od   pięciu dni, czternastu godzin dwudziestu minut i piętnastu sekund, nie mogę o tobie zapomnieć...Kocham cię
Ty: Więc czemu mnie unikałeś? - byłaś nim mega zauroczona, tonąc w jego zielonych oczach
H: Nie zasługujesz na kogoś takiego jak ja,...
Z tej samej sesji...jedno słodsze od drugiego <33
Ty: pozwól że ja już o tym zadecyduje...- zbliżyłaś się do niego, i delikatnie musnęłaś jego usta- Też cię kocham wariacie...- objął cie swoimi umięśnionymi ramionami i namiętnie cię pocałował, okazało się że cale zajście widzieli chłopcy i Lily, którzy zaczęli bić wam bravo
L: Nie próbuj jej zranić , bo inaczej masz ze mną do czynienie - zrobiła dziwną minę mówiąc do Hazzy
H: Żartujesz?!?!?! Miałbym skrzywdzić dziewczynę z moich snów, osobę która włada moim sercem i rozumem, ... bo szaleje za nią- znów cię pocałował.
Tych ferii nie zapomnisz do końca życia. Minął rok i nadal jesteście ze sobą, Harry często wyjeżdża w trasy koncertowe, ale nie martwisz się tym chociaż za nim tęsknisz, ale przecież prawdziwa miłość przetrwa wszystko...


***************************************************************************
Takieee coś <33 Mam nadzieje  że da się czytać ;D Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę się doczekać 'Live While We're Young' . Przynajmniej jakaś osłoda końca wakacji <33

6 komentarzy:

  1. jest świetny..
    naprawde..
    bardzo mi się podoba♥

    OdpowiedzUsuń
  2. :nooo
    piękne
    I MEGA to moje słowo
    tak jak twoje... wiesz jakie

    Lovciam i Tęsknię

    Ell

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny <333
    Czułam jakbym tam była na prawdę.. Co z tego, że mam 13 lat?? O___o Jak czytam imaginy to "udaję", ze mam 16 ^__^ ;pp
    Po prostu..Zajebisty <33

    OdpowiedzUsuń