,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

wtorek, 14 sierpnia 2012

Liam...♥

Pisze imagin o <prawie> najprzystojniejszym chłopaku na świecie.. czemu prawie- wiedzą ci którzy mnie znają.. i trzy tyg. wcześniej pewnie bym tego nie napisała..
Ale ok. imagin jest w formie dwóch listów.. wg mnie jest ok ale wy ocenicie..

Droga [T.I.]

Piszę ten list, chociaż wiem, że nigdy go nie przeczytasz. 3 lata temu, kiedy się rozstaliśmy myślałem, że to już koniec. Że rozpocznie się nowy rozdział w moim życiu, że będę mógł wymazać z pamięci te wszystkie chwile spędzone z tobą. Próbowałem zapomnieć.. Nie mogłem. Miałem jeszcze wiele dziewczyn ale każdy pocałunek przypominał mi ciebie. Po tym jak odeszłaś w moim sercu została pustka. I te wspomnienia. Próbowałem cię odnaleźć, ale nie mogłem. Ty pewnie jesteś teraz szczęśliwa. Znalazłaś sobie innego.. lepszego ode mnie.. bardziej wartego takiej niesamowitej dziewczyny chłopaka.Nie zapomnij jednak, że zawsze pozostaniesz w moim sercu
Twój Liam..

Ps. Już zawsze będę cię kochał.



Kochany Liam'ie


Wiem że nigdy nie przeczytasz tego listu. Zawsze chciałam być z tobą ale kiedy stałeś się sławny to wiedziałam, że muszę odejść. wiedziałam, że będę ci tylko utrudniać życie. Próbowałam zapomnieć o wszystkim.. Nie potrafiłam. Kiedy widziałam cię z innymi dziewczynami serce mi sie łamało. Kochałam cie.. nadal kocham., ale co z tego skoro ty juz tego nie czujesz. tak bardzo chciałam cię jeszcze spotkać na żywo.Poczuc ciepło twoich ust. Co wieczór płakałam jak idiotka.. tęskniłam.. nadal tęsknie.. Każda moja myśl jest skierowana ku tobie. Jesteś głównym bohaterem kazdego mojego snu. Codziennie próbuję się cieszyć tym, że jesteś szczęśliwy. Próbuję sb wmówić, że już nie istniejesz w moim życiu. Że to i ja to dwa inne światy... jednak mój umysł nie dopuszcza tego do świadomości. Pragnę choć raz spotkać się z tobą. Bardzo cię kocham.

Twoja [T.I]

By Ariel <3

4 komentarze:

  1. ''Pisze imagin o najprzystojniejszym chłopaku na świecie..''
    dziękuję, ze uważasz że Louis jest przystojniejszy
    hehe żartuję, wiem o co chodzi
    ale i tak swoją rację mam i zdania nie zmienię

    OdpowiedzUsuń
  2. Louis jest trzeci.. jak na razie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam miało byś jeszcze ''prawie'' ale wyleciało mi z głowy

    OdpowiedzUsuń