,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

czwartek, 27 grudnia 2012

Roztrzygnięcie konkursuu

Heejj..
Jak wiecie organizowałyśmy konkurs..
I teraz mamy wyniki..

A więc po długich rozmyślaniach wybrałyśmy.... Rocky!

Brawoo!!!


A  oto zwycięski imagin:

Mieszkałaś w Londynie razem z piątką swoich nalepszych przyjacioł : Louisem, Liamem, Harrym Niallem i Zaynem. Któregoś ranka wstałaś, ubrałaś się w krótkie spodenki, różową koszulę i załozyłaś swój ulubiony łańcuszek. Dostałaś go w prezencie od Zayna. Zawsze czułas coś do chłopaka, lecz wiedziałaś, że Twoje uczucie nie jest odwzajemnione. Gdy weszłaś do kuchni, zobaczyłaś ze sa wszyzscy prócz Nialla, który jak sie okazało poszedł do skrzynki po poczte. Chłopcy chórem powiedzieli Ci "Dzień dobry" na co Ty odpowiedzialaś zwykłe "Cześć"
H-Jak się spało mojej księżniczce ?- zapytał loczek.
T-Dobrze - odpowiedziałaś poczym usiadłaś koło chłopaka, a on dał ci buziaka w policzek.
Lou-Czy ja o czymś nie wiem ?! Coś mnie ominęło ?!
Zaśmiałaś się ponieważ Ciebie i Harrego łączyła jedynie przyjaźń.
H- Nie. Nadal jesteśmy tylko przyjaciółmi.
Nagle przypomniałaś sobie że nie wzięłaś telefonu z pokoju i wyszłaś na chwile z pomieszczenia.
Li-Dlaczego jej nie powiedziałeś ?!-niemalże krzyknął w kierunku Zayna.
Z-Bo jakbyś nie zauważył to ona woli Harrego!
Li-No bo ty tylko siedzisz z dupą na krześle i nawet jej nic nie powiesz !
H-Czy ja dobrze rozumiem ? Czy ty sie zakochałeś w naszej [T.I.]?
Z-Nawet jeżeli tak jest to co ?
H-Bo jeżeli naprawde Ci na niej zależy to ja wtedy odpusze. Ale jeżeli ja odpuszcze a ty nadala bd siedział z dupą to z tego nic nie będzie !
W końcu znalazłaś telefon i zeszłaś po schodach. W tym samym czasie Niall wszedł do domu nie tylko z poczta ale i z zakupami. Reszta chłopaków zaczęła przegladac ulotki:
Lou-Potrzebują aktorki do jakiegoś przedstawienia. Chyba się zgłoszę!
T-Kiedyś chciałam zostac aktorką.
Z-Przecież jesteś !
Popatrzyłas się na niego pytająco.
Z-Grasz główną rolę w moich snach!
T-Bardzo śmieszne...
Z-I bądź tu miły dla dziewczyny !
T-To było miłe ale bardziej bym się spodziewała takiego tekstu po Harrym, a nie po Tobie Zayn.
Po Twojej wypowiedzi zapadła niezręczna ciesza, więc postanowiłaś ją przerwac:
T-To jakie mamy plany na wieczór ?
Lou-Ja i Elka idziemy do tej mamusi. Prawdziwa z niej Godzilla
Li-Z Dan idziemy na impreze do kumpla.
N- Ja z Ami idziemy na zakupy.
Harry wiedząc ze Zayn chce zostac z Toba sam na sam powiedział:
H-Ja ide do Andiego.
T-A ty Zayn ?
Z-Ja zostaje z Tobą !
T- To co ? Horrory i pizza?
Z- Z Tobą ? Zawsze.
Całe sobotnie popołudnie zleciało Ci na robieniu porządków i małych zakupach. Niedługo wszyscy wyszli i w koncu byłaś sam na sam z Zaynem. On miał włączyc film, a ty zrobic kanapki. W czasie gdy kroiłas ogórki poczułaś na szyi Jego oddech. Czułas jego wspaniały zapach i to jak delikatnie musnął ustami Twoj policzek. Gdy się odwróciłaś On wyszeptał:
Z-Jestes moją najlepszą przyjaciółką. Mogę Ci powierzyc sekret ?
T-No jasne-powiedziałaś równie cicho.
Z-Zakochałem się w najlepszej przyjaciółce. Jak myślisz mam jej o tym powiedziec ?
T-Nie, nie mów jej. Poprostu jak tylko ją zobaczysz podejdź, obejmij i pocałuj.
Zgodnie z Twoją instrukcją Zayn wykonał zadanie. To był najlepszy pocałunek w Twoim życiu. Od tamtej magicznej chwili byliście idealna parą. Fanki chłopców zaakceptowały wasz związek i cieszą że ich idol jest szczęśliwy.



GRATULUJEMY

3 komentarze:

  1. Gratulacje.Imagin fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Imagin fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    Mam do was prosbe czy moglybyscie w imaginach pisac [T.I] a nie imiona ?
    W tym imaginie jest dobrze;)

    OdpowiedzUsuń