,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

czwartek, 6 grudnia 2012

Harry..♥







Więc.. To ja Nila.. i jest.. imagin dla Gosi.. udało się.. mam wielką nadzieję że się spodoba.. noo nie będę się rozpisywać..




Imagine vor Gosia with Edward „Eddie”



Moje życie jest bez sensu.. top miejsce.. ci ludzie.. W ogóle do mnie nie pasują.. Najchętniej wsiadłabym do  pociągu.. czy samolotu.. obojętnie.. i pojechała na drugi koniec świata  zaczęła życie od nowa.. Czasami zastanawiam się dlaczego musiałam urodzić się w tej rodzinie.. Z zewnątrz – dobrze postawiona, kochająca się rodzina.. Rodzice mają dobrą pracę.. dzieciom niczego nie brakuje.. W środku – rodzice nie mają dla dzieci czasu, dlatego próbują to zastąpić dobrymi opiekunkami, sprzątaczkami, najlepszymi gadżetami i drogimi ubraniami.. Zapomnieli, że potrzebni nam są rodzice.. że ktoś musi ich nauczyć jak żyć.. Zawsze tylko słowa: „A do czego jest szkoła? Tam mają dzieci wszystkiego się uczyć..” Zawsze miałam wszystko co tylko zapragnęłam.. Bogaty rozpieszczony dzieciak.. Dobrze wiem że nim jestem.. W szkole wszyscy mi zazdroszczą.. Chcą się ze mną kolegować, bo mam pieniądze.. ale co to za przyjaźń.. Na prawdę oddałabym wszystko – pieniądze.. ubrania.. sprzątaczki.. –za parę starych jeansów po siostrze, bluzę z ciucholandu.. nawet wspólny pokój z dwójką rodzeństwa.. i za rodziców.. prawdziwą rodzinę.. kochającą.. i przyjaciół, którym mogę zaufać, a nie takich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś o moim życiu tylko po to, żeby rozpuścić jakąś głupią plotkę.. Megan Kinnley to.. Megan Kinnley tamto.. Mam już tego dość.. Londyn.. Założę się, że wiele nastolatek marzy, aby tu zamieszkać, ale ja chciałabym mieszkać w jakimś małym miasteczku, gdzie wszyscy się znają.. Gdzie ludzie nie są fałszywi.. nie lecą na pieniądze jak muchy na gówno.. gdzie nie liczy się w co jesteś ubrany.. liczy się osobowość.. Niestety.. nie mam takiej możliwości.. Dlatego większość czasu spędzam  w Internecie.. tu jest podobnie jak w małym zapomnianym przez świat fleszy miasteczku tu większość ludzi kłamie co do wieku, wyglądu.. ale to nie ważne.. TU LICZY SIĘ OSOBOWOŚĆ.. To jest najważniejsze.. A od Internetu już się chyba uzależniłam.. Ale to i tak nikogo nie obchodzi.. a ja uwielbiam poznawać ludzi na czacie.. I właśnie tu poznałam tę osobę.. jest inna niż wszyscy inni, których poznałam w ten sposób.. jest wyjątkowa.. Jest taka jak ja.. Bogaci rodzice.. Rozpieszczone dzieciaki.. To chłopak.. Przedstawił się jako Eddie.. Ja jako Meg.. Z Eddie’m bardzo się zaprzyjaźniłam.. Mimo że nigdy go nie widziałam, wiem, że mogę mu przekazać wszystkie myśli przelane na klawiaturę.. Był pierwszą osobą, której na prawdę mogłam zaufać..
Mimo, że nie wiem jak wygląda, jest najważniejszy w moim życiu..


Właśnie dziś minęły dwa lata od pierwszej rozmowy z Eddie,m.. Znam już go osobiście.. A poznaliśmy się tak:

Pewnej deszczowej niedzieli, wieczorem oglądałam mój ulubiony program X-Factor i pisałam z Eddie’m.. występowali różni ludzie.. śpiewali różne piosenki, ale nic mnie specjalnie nie zaciekawiło.. Aż do ostatniego występu.. Harry Styles.. czułam do niego dziwną więź.. świetnie zaśpiewał.. miał pozytywne opinie.. po występie jak zwykle krótki wywiad.. „Jak długo śpiewa..”, „Dlaczego śpiewa..” Bla bla bla.. i pozdrowienia..
H: …Chciałbym pozdrowić Meg – zdjął marynarkę.
Idąc wyjściowym korytarzem kamera nagrała tył jego koszulki.. Był tam napis „To ja Eddie”..
Zaraz zaraz.. Eddie.. Meg..  szybko zaczęłam szukać w Internecie jakiś innych wywiadów z Harrym.. Tak.. Znalazłam.. wywiad brzmiał mniej więcej tak:
R: A mógłbyś powiedzieć kto to jest Meg??
H: Meg?? To moja najlepsza przyjaciółka.. Tylko..
R: tak?
H: Tak naprawdę jej nie znam.. Znaczy.. Poznaliśmy się przez Internet Ok. roku temu.. nie spotkaliśmy się..
R: Aha.. Aa dużo ludzi jeszcze tak poznałeś??
H: Taak.. Bardzo dużo czasu spędzam w Internecie.. Wielu znajomych uważa, że jestem uzależniony od Internetu.. Może kiedyś.. Teraz jestem uzależniony do rozmów z  Meg…
Tak.. to na pewno on.. wysłałam Eddie’mu zdjęcie i podpisałam: „Megan Kinnley, 16 lat.. Londyn..” Po chwili dostałam zdjęcie Eddie’go i podpis „Harry Styles.. 16 lat.. Holmes Chapel”

Po kilku tygodniach się spotkaliśmy a p dwóch miesiącach zostaliśmy parą.. Teraz Harry śpiewa w sławnym zespole One Direction, a ja jestem z nim bardzo szczęśliwa.. niedawno zamieszkaliśmy razem i oboje zapomnieliśmy już o dawnym życiu .. Bardzo go Kocham…

Aa i właśnie.. od tamtego czasu już wszyscy zaczęli na mnie mówić Meg.. a na Harry’ego mówię Eddie..






I jak się podobał.. proszę o komentarze.. i przepraszam za długie monologi.. wiem że to się ciężko czyta, ale akurat nie miałam żadnych pomysłów na dialogi.. Ii.. mam taką trochę bardziej prywatną prośbę.. lajkniecie moją i ariel stronke na FB??  To to.. i wysyłajcie swoje zdjęcia.. szczegóły na stronce.. z góry dzia...

7 komentarzy:

  1. Dzięki bardzo.Podobało się.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. aż braknie słów masz to ,,coś''

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! naprawde świetny !
    zapraszam do mnie jesli chcessz !
    dopiero zaczynam wiec : )
    http://comeoncomeonreadmyimagin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku.. Jaki Ty masz talent.. czytałam to słuchając 1D - Over again.. ii popłakałam się... jest to historia z "happy end'em" ale co z tego.. jest taka wzruszająca.. Chciałoby się taką przeżyć ale niestety.. jest zbyt idealna.. :'(
    Pozdrawiam, -wzruszona (Wera mamna imię i jak można to proszę o dedyk i imagine z Hazzą ♥♥♥ bo Go .. KOCHAM [jak fanka oczywiście ;D)

    NIE ZWRACAJ UWAGI NA NICK BO JESTEM NA INNYM KONCIE :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komplementy. Przepraszam, że piszę ten komentarz dopiero dziś, ale nie mam ostatnio dostępu do neta... i nie będę miła do 28 marca, ale postaram się napisać tego imagina w tym czasie i później tylko wrzucić na lapka i dodać... mogłabyś napisać, czy smutny, czy wesoły z heppy endem itd?? z góry dzięki... mam nadzieję, że nie będzie ci przeszkadzało, że imagin pojawi się tak późno, ale jestem w sanatorium i nie mam dostępu do neta.. przepraszam..

      nila

      ps. dodaje z anonima, bo jestem w szkole i nie chce mi się logować

      Usuń
  5. Macie za*ebisty blog .. kocham wasze imaginy .. Cudowne < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!!!! Świetny imagin !!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń