,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

poniedziałek, 3 września 2012

Zayn...♥

Hay, dziś imagin z Zaynem dawno nie pisałyśmy o nim...Chciałam podziękować za wasze komentarz poprzednie...To dla nas wiele znaczy, dla Cb to tylko chwila a dla nas, poczucie docenienia. Więc jeśli choć trochę podobał ci się imagin proszę skomentuj...
Komentarz= Szacunek dla autorek




Zacna klata Zayn'ie

Imagin z Zayn'em

Kolejny dzień lata zapowiadał się jak zwykle pracowicie. Szłaś o świcie do budynku-księgarni w której pracowałaś w te wakacje.Wiedziałaś że dzisiaj nie będziesz mieć czasu na nic. Po południu na prośbe mamy zajmujesz się swoją młodszą siostrą- Nathalie.
                                                        *
Praca minęła calkiem znośnie, teraz pędzisz autobusem miejskim do domu.W pewnym momencie twój wzrok przyciąga ogromny bilbord informujący o ciekawym konkursie literackim na temat jakiegoś zespołu.Że wyobraźni ci nie brakowało , a pisalaś całkiem nieźle zdaniem twojej przyjaciółki i kilku innych osób, bardzo zaintrygowała cię ta propozycja jeżeli można to tak nazwać. Wbiegłaś do domu, Nath jak zwykłaś nazywać siostre bawiła się w salonie lalkami, postanowiłaś zostawić ją tak na chwile.Usiadłaś przy biurku w swoim pokoju, gdyż postanowiłaś znaleźć więcej informacji o konkursie. Po chwili wiedziałaś już troche, gdzie i do kiedy trzeba wyslać prace. Jednak coś nie dawało ci spokoju, może nazwa zespołu, na początku  myslałaś że to jakiś znana, ale stary zespół więc go nie znasz. No cóż odpusciłaś to w niepamięć idąc i zajmując się siostrą.
Dni mijały właśnie skończyłaś swoją prace, spojrzałaś na zegarek 15:30 . Masz niecałe piętnaście minut na dotarcie na poczte (to twója ostatnia szansa gdyż to juz ostatni dzień na wysłanie).Postanowiłaś biec , tak będzie szybciej bo autobus jest dopiero za jakieś 10 minut a taksówka też nie dotrze na czas z trudem mijasz przechodniów, nieumyślenie wbiegasz na przejście i ...BUM odbijasz się od ciemnego auta sportowego. Kierowca wybiega
-Nic ci nie jest powinnaś troche uważać!...
Ty: przepraszam ja....-wow zatracasz sie w jego pięknych oczach w kolorze czekolady mlecznej.On także patrzy się na cb aż w końcu  niezręczne milczenie przerywają klaksony sąsiednich aut.
- Chodź odwiozę cię do domu-znów mówi nieznajomy pomagając ci wstać.W tej chwili przypominasz sobie gdzie miałaś iść.
Ty: Czy mógłbyś mnie podwieść gdzie indziej
-Oczywiście- oboje wsiadacie on otwiera ci drzwi
- A tak wogóle jestem Zayn a ty -uprzejmie szczerzy do ciebie swoje ząbki.
Ty:[T.I]Miło mi cię poznać
Z:Tak miło , na drodze pod kołami mojego samochodu- wybuchacie śmiechem-Yhym to gdzie mam cie zawieść? -spojrzał na cb
Ty: nie chce ci robić kłopotu ale baardzo śpiesze się na poczte...o właśnie w tamtą ulicę..-wskazujesz ulicę
Z:Nie ma sprawy
Dojeżdżacie. Ty:Dziękuję za wszystko -całujesz go w policzek.
Z:Zobaczymy się jeszcze?
Ty: O tak chętnie  - podaje ci karteczkę
Z: Zadzwoń
Ty: Do zobaczenia- ruszasz biegiem w kierunku budynku
P:No właśnie zamykamy
Ty:proszę to bardzo ważne- prosisz
P:Niech ci bd -powiedziała pani a ty odetchnęłaś z i ulgą
*********Minął miesiąc**********
Często myślisz o Zaynie , czemu on nie dzwoni? Tak. ale z cb niemądra dziewczyna przeciesz nie dałaś mu swojego numer,O kurcze, zrywasz się ze swojego łóżka i szukasz telefonu.. Po przekopaniu chyba całego pokoju ulegasz bo już wiesz że nie masz tej karteczki.
Przez ostatnie tygodnie miałaś wiele problemów, twoi rodzice się rozwodzą i chodziłaś cała rozkojarzona. Wzdychasz smutno. Już nigdy nie spotkasz się z tym cudownym chłopakiem.
Z zamyślenie wyrywa cię dzwonek. Idziesz do drzwi otwiersz je i twojej twarzy ukazuje się wysoki mężczyzna o zielonych oczach i kręconych włosach, i znowu to uczucie że skądś go kojarzysz.
H:Hej. Jestem Harry.Harry Styles.
Ty:Cześć ...
H:Czy mogę rozmawiać z [T.I][T.N]?
Ty: Sądzę że, tak to ja- zrobiłaś wyszczerz na zdziwioną minę
H: Ale tak serio...
Ty: Yhym tak, a czemu zawdzięczam tę wizytę
H:Jestem 1/5 zespołu One Direction i z tego winika- podal ci kartkę- że brałaś udzial w naszym konkursie o opowiadaniach i go wygrałaś.* Co to niemożliwe, a tak choć może jednak to sen? To chyba pierwszy raz jak coś wygralaś, jednak oplaca się mieć czasem wybujałą wyobraźnię*
Ty: Yh, nie żartuj
H: Co? ja nie, jak wiesz wiesz nagrodą główną jest jeden dzień spędzony z nami, więc mam za zadanie zabrać cię teraz...
Ty: A tak, wiesz nie liczyłam że wygram więc nie brałam pod nagród
Wyszliście z domu i wsiedliście do samochodu jak mniemasz do własności lokowatego chłopaka.
H:Wiesz mam pytanie? - zaczął pod czas jazdy
Ty:Pytaj !- odrzekłaś śmiało nada otumaniona faktem o wygranej
H: Bo inaczej sb wyobrażałem spędzeni dnia z fanką, wiesz myślałem że to będzie straszna udręka z jakimiś krzykami czy coś a ty, ty jesteś normalne...
Ty: Hehh, dzięki... chyba, tak naprawdę to nie jestem waszą fanką, po prostu natknęłam się na ogłoszenie o konkursie a lubie czasem przelewać myśli na papier więc...
H: Więc zmiotłaś nasze fanki z podium? - zapytał ze smieszną miną
Ty: Nie..ee nie miałam takiego zamiaru.E czyli że cały dzień spędze z piątką muzyków yy Harrym, ym czyli że tb, Liamem, Niallem, Louisem i ... Zaynem?- czytając ostatnie imię przypomnial ci się chłopak z twoich wielu snów , wiedziałaś że to tylko zbieżność imion, westchnęłaś w duchu tak bardzo chciałabyś go spotkać...
H: Znaczy z naszą czwórką , bo... ee , będąc szczery Zayn nie chciał , strasznie źle się ostatnio czuje, ym strasznie długu szukał jakiejś dziewczyny i...i myśleliśmy że zwariował, bo nawet nic o niej nie wiedział, oprócz imienia...Ups miałem się nikomu nie wygadać
Ty:Oo smutne, ale spokojnie ja nikomu nie powiem...Serio
H: Ufff dzięki, dzięki, Chłopaki i Paul by mnie zabili
Ty: spoko, a gdzie jedziemy?
H: Yyy do studia, wiesz wszytsko było w broszurach o konkursie, zwycięzca nagra z nami piosenkę tak dla zabawy...
Ty: O nie, nie, nie ja nie potrafie, uwierz nie chcecie mnie słyszeć
H:Eee, na pewno nie bd tak źle, jesteśmy na miejscu.

Perspektywa Zayna
J:Louis zostaw mnie nie chce nikogo widzieć a tym bardziej nagrywać piosenek z jakąś rozhisteryzowaną fanką...
L: Zayn- pogrozil mi straszną miną- żartujesz sb?!?!?! bez tych "rozhisteryzowanych" fanek nic byśmy nie osiągnęli???- pociągnął mnie na zewnątrz gdzie czekała reszta chłopaków oprócz Harrego. Pomyślałem że pójde tam dla świętego spokoju, nie chce mi się żyć, to dosyć dziwne ale zakochałem się w osobie której wogóle nie znam, tyle czasu miałem nadzieje że zadzwoni, nawet jej szukałem w okolicy gdzie ją spotkałem, ale nie znalazłem."Wow, Zayn co się z tb dzieje człowieku, ucieka z cb siła życia ogarnij się chłopie" pomyślałem, będę żyć nadzieją że ona choć mnie pamięta...choć nigdy się o tym nie przekonam.
***W studiu***
H: Cześć chłopaki, zwyciężczyni się przygotowuje, wiecie co? ona nawet nie jest naszą fanką. Ale jest spk, i wiecie nawet barrdzo ładna...
Li: A ten jak zawsze o jednym...- usłyszałem głos Liama a potem... potem zobaczyłem ją...pewnie mam jakieś schizy pomyślałem, ale nie  , a ona jest ... jest taka prawdziwa przywitała się z chłopakami z tym pięknym uśmiechem...potem potem spojrzała na mnie swoimi ślicznymi oczami - Zayn?- usłyszałem ten anielski głos, czyżby ona mnie pamiętała, ale jeśli mnie pamięta to czemu nie zadzwoniła. Mówią że wszystko można wyczytać z oczu, ja po raz pierwszy doświadczyłem tego uczucia, jej piękne oczy mówiły mi wszystko nie miałem wątpliwości
J:[T.I]
Twoja perspektywa
O mój Boże to on, czy to prawda? tak, chyba tak, właśnie powiedział moje imię, może to dziwne ale w jego pięknych oczach zobaczyłam płomyki,podszedł do mnie, tak, tak pamięta mnie
Z:Tak długo cię szukałem- usłyszałam jego seksowny szept.Potem tylko zbliżył się do ciebie? tylko??? przeszyła cię fala dreszczy był tak blisko, wasze usta się spotkały.Tak długo na to czekałaś , nawet w snach nie przeżyłaś tak wspaniałego pocałunku.Tak czułego, prawdziwego, wyjaśniającego wszystko, teraz wszystkie puzzle pasowały w układance tak jak wasze usta do siebie...


by Harriet...
______________________________________________________________
Przepraszam wiem że jest troche taki jakiś dziwny, ale z braku laku taki napisałam...
Dziś zaczął się rok szkolny ;( Wow, jeszcze do mnie nie dociera, dziś 3 września ?!?!?!?!?
Więc trochę mniej bd imaginów, ale postaramy się przynajmniej raz na tydzień o każdym z chłopaków...



8 komentarzy:

  1. Jest taaakiiiii rozkoszny!
    Pozwolisz, że trochę Ci podokuczam...

    No, wow, taki bez sensu plan, że aż się żyć nie chce...

    Ell

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm... o mój boże świetny! Dawno ne czytałam tak fajnego i długiego imagina;) Szkoda, że dopiero dziś odkryłam Twoją stronę, jest super! Tzn wszystkich imaginów nie przeczytałam, ale mam zamiar, bo dziś nie mam czasu:(
    No, może coś o opowiadanku... Fajny pomysł z konkursem! Chętnie wzięłabym udział w czymś takim, mam sporą wyobraźnię, więc może bym coś wygrała XD
    Biedna dziewczyna! Ale ja też jestem mistrzynią w gubieniu kartek z numerami telefonów, więc bardzo się utożsamiam z główną bohaterką. Na przykład ostatnio zgubiłam kartkę z numerem do chłopaka, który mi się podoba... to straszne! Nasze mamy się znają i specjalnie poprosiłam moją mamę, żeby jego mama poprosiła jego by dał mi swój numer.... czekałam tydzień i w końcu gdy mama przywiozła mi karteczke, bo widziała się z tą panią, to ją zgubiłam XD MASAKRA
    No ale dobrze się skończyło... i to najważniejsze, że dziewczyna w końcu znalazła Zayn'a, albo raczej odwrotnie, no i że wygrała konkursik;*
    Kurczę, muszę jak najszybciej przeczytać resztę Twoich imaginów, bo już po tym jednym stwierdzam, że blog jest SUPER.
    Liczę, że po takim komentarzu odwdzięczysz mi się i napiszesz coś u mnie
    onedirectionialicja.blogujaca.pl
    Zapraszam!
    Alicja Jj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och łał świetny !
    Ogólnie twój blog jest Genialny!
    I fajny pomysł z konkursem.
    Hehe no tak i karteczki z numerem telefonu - też tak mam.
    Pozdrawiam, życzę weny. I też mi sie podoba klata Zayna.
    -------------------------------------------
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. NO!! niczego sobie ten kaloryfer;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny i pomysłowy xD masz talent o więcej imaginów z Zaynem proszę proszę xD

    OdpowiedzUsuń