,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

sobota, 24 listopada 2012

Libster Award!!!...♥

    LIBSTER AWARD!!!

Zostyśmy bardzo zaskoczone, żadna z nas się tego nie spodziewała, ale to bylo ogromnie mile zaskoczenie. Dziękujemy http://directiongirls19.blogspot.com/ za nimnacje
 dla zgłębienia Libster Award polega  na tym , że otrzymujesz od innego blogera nominację.  Potem należy odpowiedzieć na 11 pytań od  osoby która cię nominowała następnie nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań.
Nie można nominować bloga który cię nominował.



1.Gdzie chcesz wyjechać w przyszłości .?
ell:do Anglii, Hiszpanii i Francji
nila:Londyn
ariel: Londyn
harriet:Oczywiście Wielka Brytania ( Anglia , Irlandia) , Mexico City <3
2..Cenisz szczerość .? xD
e:bardzo, choć nie zawsze jestem zadowolona że usłyszałam bolesną prawdę
n:Tak
a:Tak
h:Szczerość to najważniejsza wartość jaką cenie w ludziach ;)(mało kto o tym wie )
3.Za co lubisz 1D .?
e:za muzykę, styl bycia, wygląd, charakter, za wszystko
n:Ja cenie soie osoobowość.. hehe a tak serio to piosenki.. głos.. wygląd.. osobowość też..
a:mają super piosenki i są tacy ładnii
h:Za wszystko, a przede wszystkim za, że dzięki nim sie uśmiecham
4.Twoja ulubiona piosenka One Direction .?
e:kocham wszystkie, ale naj chyba ''I Would'' i ''Over Again''
n:.Little things
a:.Little things
h:wszystkie są wspaniałe, każda sie różni i jest magiczna, ale jednak najbardziej poruszyła mnie Little Things
5.Czyją chciałabyś być dziewczyną z zespołu .?
e: idealnie innego ode mnie Louisa
n:Nialluś
a:Liam lub Zayn.. jeszcze się nie zdecydowałam
h:Oczywiście że Harrego przeceiż jestm Milordziną
6.Twój ulubiony kolor.?
e:błękit turkus i lawenda
n:zielony
a:fiolet ale zawsze też lubiłam czerwony
h:Nie chce wyróżniać tu żadnego, ważne żyby kolory do siebie pasowaly xD
7.Czego w sobie nie lubisz.?
e:możę na blogu taka nie jestem, ale  w rzeczywistości jestem nieśmiała iskryta i nienawidzę siebie za to
n: przepraszam.. ja nie mam wad. aa no i jeszcze nie lubie tej mojej wielkiej skromności.. heh.. nie no.. cierpię na zaawansowaną sklerozę i głupotę..a paza tym to by wymieniać i wymieniać
a:gadatliwość.. zawszed mówie za dużo..
h: tego że kiedyś nie lubiłam 1D ;/
8.Masz jakieś zwierze.?
e:suczkę Sabę
n&a:cztery koty.. żółw - ulubieniec Ariel
h: suczke Sabcie <3 zawsze marzyłam o kocie, ale to niemozliwe chyba że po ślubie  z Hazz. (smiech)

9.Jak nazwałabyś swoje dzieci.?
e:Corinne, Mattchew i Ryan, a polskie imiona to Eleonora, Maciej i Kajetan
n: Luke, Rose
a:Andrew, Vanessa , Roxanne
h:Darcy (wm że to nie błyskotliwe, ale tak będzie ja Wam mówie ) polski synek - Robert xD
10.Lubisz Perrie i Eleanor ?
e:w sumie nie wiem,
n:  Perrie.. nawet.. Eleanor.. NIE.. NIE...
a:NIE!
h: Uważam się za True Directioners i je poprostu szanuje i akceptuje ;)
11.Jaka jesteś ( opisz w 2 zdaniach ).?
e:Głupia, egoistyczna, nudna, idiotyczna, fatalna oraz synonimy tych słów (strwierdzenie w przypływie depresji)

A teraz Ell uważa, że momo swej skromności jest nawet do wytrzymania i bardzo przyjacielska, ale dla wybranych.

n:Hmm.. Pczciwa.. głupiutka Nila.. i drugie zdanie.. moja głupota zaczęła się obiawiać jak zaczęłam się przyjażnić z szalonymi pisarkami

a:Mam tak dużo cech a mi każecie tylko 2 wymienić?? Jestem bardzo leniwa. chora psychcznie.. (drugie zdanie dodała Nila bo Arielka nie mogła znależć słowa)

h: Hym, to może mój opis gg wszystko wyjaśni? Niewinna i słodka ale bezczelna... hehehe
a może opisze nas wszystkie : Same to grzeczniutkie dziewczynki, ale razem to ładunek wybuchowy ;D


Blogi do nominacji
http://imaginy-one-direction-fans.blogspot.com/
http://pfilialove.blogspot.com/
http://zycieniezawszemusibyckolorowe.blogspot.com/
http://1onedirection-opowiadania.blogspot.com/
http://imaginyone-direction.blogspot.com/
http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/
http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com
http://would-you-capture-it.blogspot.com/
onedirectionchannel.bloog.pl/ihttp://morethanthissx.blogspot.com/
http://onedirectionimaginydlafanek.blogspot.com/

Pytania dla was:
1.Jakie było twoje pierwsze wrażenie o 1D?
2.Kogo najbardziej lubisz  dlaczego?
3.Czy jesteś ANTYfanką JB?
4.Jak długo jesteś Directioners?
5.Jaki jest twój ulubiony film?
6.Co byś zrobiła żeby zdobyć bilety na koncert?
7.Czy twoje rodzeństwo (jeśli nie masz to rodzice) popiera twoje Directionerstwo?
8.Jakie zespoły (poza 1D) lubisz najbardziej?
9.Czego najbardziej sie boisz?

10.Jak ubrałabyś się na pierwsze spotkanie z 1D?

11.Najśmieszniejsza historia życia?

By Szalone Pisarki <3


Takie słodkie słodkości... mniam|



9 komentarzy:

  1. Hej ;**
    Robiłam już post z nominacjami o Libster Award więc odpowiem na pytania tutaj.

    1.Jakie było twoje pierwsze wrażenie o 1D?
    ,,O jejku jacy śliczni ''
    2.Kogo najbardziej lubisz dlaczego?
    Lubie Nialla za jego poczucie humoru i za całokształt.
    3.Czy jesteś ANTYfanką JB?
    Ja Lubię JB a kiedyś byłam jego WIELKĄ fanką. I ogólnie miałam szał na niego.
    4.Jak długo jesteś Directioners?
    Z rok już będzie.
    5.Jaki jest twój ulubiony film?
    ,,Project x'' , ,,Jesteś Bogiem'' , ,,Chłopaki nie płaczą '' no i ,,Trzy metry nad niebem'' i wgl. Dużo tego.
    6.Co byś zrobiła żeby zdobyć bilety na koncert?
    Ojejku dużo tego... No powiedzmy że bym zrobiła wszystko co by nie poniżało mojej skromnej ,,godności''
    7.Czy twoje rodzeństwo (jeśli nie masz to rodzice) popiera twoje Directionerstwo?
    Moja siostra ,tak jak ja jest Directioners i to dzięki niej ich pokochałam. Moi bracia twierdzą ,że chłopcy to podróba JB i pedałki w rurkach. A rodzice nie wyrażają żadnych uczuć w ich kierunku.
    8.Jakie zespoły (poza 1D) lubisz najbardziej?
    Red Hot Chili Peppers. ♥
    9.Czego najbardziej sie boisz?
    Śmierci.
    10.Jak ubrałabyś się na pierwsze spotkanie z 1D?
    Hmm. To zależy czy koncert czy takie spotkanie w cztery oczy ^^-^^
    11.Najśmieszniejsza historia życia?
    Całe moje życie jest śmieszne. Haha<3


    Kocham<33 Pozdrawiam i dziękuje za nominację.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo urzekło mnie to że kochasz Trzy metry nad niebem, też to uwielbiamy <3
      Harriet ;)

      Usuń
    2. kto uwielbia to uwielbia
      NIESTEY NIE WSZYSCY TO OGLĄDALI!

      Usuń
    3. Ale ktoś chciał komuś dać film ;p

      Usuń
  2. 1.Jakie było twoje pierwsze wrażenie o 1D?
    " Jacy oni BOSCY !"
    2.Kogo najbardziej lubisz dlaczego?
    Najbardziej lubie Harrego za jego piekny uśmiech i te loczki
    3.Czy jesteś ANTYfanką JB?
    Nie . Lubie Justina .
    4.Jak długo jesteś Directioners?
    Około roku .
    5.Jaki jest twój ulubiony film?
    "Projekt X" , "LOL" , "Mój własny ślub" , "I że Cię nie opuszczę" , "Jesteś Bogiem".
    6.Co byś zrobiła żeby zdobyć bilety na koncert?
    Praktycznie wszystko ..
    7.Czy twoje rodzeństwo (jeśli nie masz to rodzice) popiera twoje Directionerstwo?
    Tak moja siostra ich wprost ubóstwia .
    8.Jakie zespoły (poza 1D) lubisz najbardziej?
    "Big Time Rush ." . "Little Mix" .
    9.Czego najbardziej sie boisz?
    Pająków .
    10.Jak ubrałabyś się na pierwsze spotkanie z 1D?
    Koszulka z jakimś fajnym napisem , krótkie spodenki , i trampki .
    11.Najśmieszniejsza historia życia?
    Hmm . Nie wiem . Praktycznie całe moje życie jest śmieszne .
    <333

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ładni i mają piękne głosy. Coś z nich będzie.
    2.Niall'a Ponieważ kocham jego cudny niespotykanie piękny głosik oraz śliczną mordkę!
    3.Hmm. Nie przepadam za nim ale ponieważ Nialler go ubustwia nie hejtuje i nie wyzywam po prostu jest spk.
    4. Niedługo jakiś rok albo półtorej.
    5.Stay alive- horror nieznany ale boskii. Polecam osobą kochającym horrory.(choć ja sie boje :P)
    6.Powiedzmy że nie wszystko bo bym sie nie poniżyła ale dużo.
    7.Tu akórat nie jst zbyt wesoło bo moja siostra zarówno jak i kuzynka nienawidzą 1D i mówią że to pedały, ale ja zawsze byłam inna i jestem dumna że ich kocham :*
    8.Linkin Park i Green Day oraz Muse.
    9.Ja? O dużoo tego, za dużo by wymieniać.
    10.Pewnie jakby to było lato to krotkie spodenki beżowe do tego trochę jaśniejsza kremowa bluzka znaczy boxerka conversy i jakąś koszule. Wiem że by to byly moje najpiękniejsze ciuchy no chyba że bym nie iała to ym poleciała na zakupy.
    11.No w sumie to może nie jest tak śmieszne ale kiedyś a nawet ostatnio schodząc ze schodów w szkole (śliskie są) zjachała mi jedna noga nie utrzymałam równowagi i wywrociłam sie przed grópką gimnazjalistów zjeżdżają na tyłku po calytch schodach. Ale mieli ze mnie beke.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.KRZYK.
    2.Harry'ego.Za wszystko.
    3.Nie,chociaż go nie ubóstwiam.
    4.Od wtorku 3.04.2012 roku,około godziny 19:40,gdy szóstoklasiści pisali testy.
    5.,,Titanic" (najbardziej,ale też wiele innych).
    6.Bym ich o to poprosiła. XD.
    7.Niestety nie! Grrrrrrrrrrrr...!!!!!!!!!!
    8.Oczywiście,że tylko ,,1D",ale może troszeczkę ,,BTR".Lubiłam ich,ale już mi się znudzili.
    9.I don't know.
    10.Nie mam pojęcia.
    11.Było ich wiele,więc nie wiem.

    OdpowiedzUsuń