,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

POTWIERDZENIA

Kochane Directionerki,
Z racji tego, że niektóre Imaginy były zamawiane bardzo dawno tamu i prawdopodobnie część z osób, które je zamawiały już nawet o nich nie pamięta lub nie opuściło nasz blog, a teraz pewnie się zastanawiacie p co ja wam tu pisze takie kazania. No już, już mówię: chodzi o to, że rozmawiałam ostatnio z dziewczynami i wspólnie stwierdziłyśmy, że

JEŚLI TU JESTEŚ I CHCESZ TEGO IMAGINA NAPISZ TO W KOMENTARZU.

Napisz numer Imagina. Ponumerowałam je tak, że każdy ma swój własny więc nie będzie problemów. :D
A, no i jeśli Imagin nie zostanie potwierdzony zostanie usunięty z listy w ogłoszeniach i my NIE będziemy go pisać
Macie tu listę

HARRIET

1.    1D i Harry dla Karoli Misiak (smutny z happy endem)
2.    Niall i Harry dla Pyśki (romantyczny)
3.    Harry dla Wenus
4.    Niall dla Arlety
5.    1D dla Werci (z happy endem)
6.    Zayn i Harry dla Jagody Styles (zabawny i romantyczny)
7.    Harry dla Madzi (z happy Endem)
8.     Louis dla Rozalki
9.    Zayn i Louis dla Tajemniczej (żeby Zayn pił i wgl.)
10. Harry dla Oliwki.
11.Niall dla Wiktorii (zabawny)
     12.Niall dla Karoliny (zabawny romantyczny)

ARIEL

  1. Liam dla Ady (smutny)
  2. Niall dla Avril (wesoły)

NILA

15.  Harry/1D dla Julki Kulki
16.  Louis dla Kichawki (zabawny i romantyczny)
17.  Liam dla Pauliny Piotrkowskiej – Pinii (smutny z Happy Endem)

ELL

19.   Louis dla English Smile (śmieszny z happy Endem)

20.   Niall dla Natki Hordowej (szczęśliwy)

21.  Niall dla Terri ( smutny wzruszający)

 

No to będzie na tyle… A, nie. Jeszcze jedna informacja:

Postanowiłyśmy, że od teraz NIE przyjmujemy zamówień przez GG oraz pod przypadkowymi postami. Pod imagiem będziemy pisać czy przyjmujemy zamówienia czy nie. Zamówienia napisane gdzie indziej niż pod Imagiem, przy którym będzie info, że je przyjmujemy będą ignorowane.


Nilka

16 komentarzy:

  1. 19. dla @English Smile :)

    Chwilka... ktoś wyżej upomniał się o mojego imagina czy po prostu zbieżność nicków? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejjj... Chwilunia.... Wyżej niż przed chwilą ktoś się upomniał o moją 7...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziewczyny... Hmm...Coś tu nie gra. Najlepiej jeślibyście pisały komentarze z kont, a nie z anonimowych (jeśli je macie) bo jeśli nie macie to trudno.
    Pozdrawiam
    ~Harriet ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 - Dla Venus :**
    I soryy, że piszę z innego konta, lecz tamto musiałam usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki ale nie mam konta.
    8 - dla Rozalki z Louisem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 13. Dla Ady. :)

    Mam konto , ale jestem na wakacjach i nie pamiętam hasła (mam w domu na kartce)
    Ale nazwa to :
    Adrianna Payne

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 Horanowej a nie Hordowej....

    OdpowiedzUsuń
  8. 17. Liam dla Pauliny Piotrowskiej-Pinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 21. Niall dla Terri.

    Usunęłam konto, peszek. Ale myślę, że to nie problem :3

    OdpowiedzUsuń