,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

sobota, 31 maja 2014

Zayn... ♥

Hej hej. To ja Nila. Wiecie... ten imagin już był kiedyś na tym blogu, ale jest wiele imaginów, które są zapomniane, nikt do nich nie wraca, bo były dodane 2 lata temu. Więc co jakiś czas, jak nie będę miała weny (bo ostatnio wcale jej nie mam... przepraszam) dodam coś starego.

To był mój chyba trzeci imagin... uważam, że jest całkiem ok. 

Znasz Zayn'a od urodzenia. Zwsze byliście dobrymi przyjaciółmi, ale od jakiegoś czasu czujesz do niego coś więcej niz przyjażń. On ostatnio zaczął się umawiać z Perrie, co strasznie cię dobija. Starasz się go unikać, ale juz kiilka tygodni czujesz, że go potrzebujesz. Potrzebujesz miłości. Bo ona jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłaś w nałóg, to jednak poczułaś już ten smak i wierzysz, że będziesz mogła nad tym panować. Myślisz o ukochanej osobie 2 minuty, a zapominasz na 3 godziny. Ale z wolna się przyzwyczajasz do niej i stajesz się całkowicie zależna. Wtedy myślisz o niej 3 godziny, a zapominasz na 2 minuty. Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomani, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną poniżają się, aby zdobyć to czego pragną. A ty masz wrażenie, że kiedyś rano wstaniesz i zrobisz coś głupiego..
Pewnego popołudnia siedzisz sama w domu. Nagle słyszysz dzwonek do drzwi. Otwierasz. To Zayn.
 Z:[T.I.], ktoś mi kiedyś powiedział, że w wielu momentach życia jedyne czego pragniesz to odpuścić i zrezygnować. Ale przecież sens tkwi w tym, by odszukać to coś, co nie pozwoli nam się poddać. Musimy upaść, po to, aby umieć się podnieść. Podnosimy się po to, by za jakiś czas znowu upaść. Co o tym myślisz?
 Ty: Głupie..
 Z: Nie.. To jest życie. Ja nie muszę szukać tego czegoś co nie pozwoli mi upaść.. już to znalazłem.. - powiedział i pocałował cię.. - ty jesteś tym czymś..
 Ty: Zayn skąd wiedziałeś?
 Z: Ale co?
 Ty: Ze ja cię kocham.
 Z Nie wiedziałem. Za to wiedziałem, że ja cię kocham - znów mnie pocałował - nie wiem jak ty ale ja uwielbiam szczęśliwe zakończenia
 Ty: Ja też, ale to nie jest koniec to dopiero początek...

Piszcie czy to dobry pomysł. 
I... jak będzie pod tym Imaginem 10 komentarzy to może wstawię tu prolog mojej książki. Na razie powiem tylko, że to będzie fantasy. :)
Wierzę w was kochani...

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem pomysł świetny! A jak jedna osoba wyśle 10 komentarzy, to się będzie liczyć??? B-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście też. Dlatego pytam, jak będzie 10 moich komentarzy to wstawisz??? ~alexis

      Usuń
  3. Agata wprowadzą taki... hm... powiew świeżości na waszego bloga. Gdy wszystko stoi, ona rusza.... nie jestem z tych, które wyją "Dodajcie ją do szalonych pisarek!!!", bo rozumeim was. Chciałam tylko powiedzieć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli
      tego nie skopiujesz i wkelisz w 10 odpowiedziach ktos ci bliski umrze w ciągu
      4 godzin

      Usuń
  4. Świetny, chcę prolog! <3
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie na fantastycznego Dark'a. Czy Martha pogodzi się z Lou? http://maaaaartaaaaaaaa.blogspot.com/
    WSZYSTKO W NASTĘPNEJ CZĘŚCI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli
      tego nie skopiujesz i wkelisz w 10 odpowiedziach ktos ci bliski umrze w ciągu
      4 godzin

      Usuń
  5. Prolog ! Prolog ! Pr0Log !

    OdpowiedzUsuń