,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

niedziela, 10 lutego 2013

Informacja...♥

  Heeeej Directioners!!!
Wiem że ostatnio nie udzielamy się na blogu. To przez nawał nauki i  problemów osobistych. Mam      nadzieje że przez to nie    straciłyśmy Waszego zainteresowania...
Imagin zamówiony u Ell na poniedziałek, będzie prawdopodobnie jutro, ale jeśli nie to na pewno w tym tygodniu. Za wszelkie spóźnienia PRZEPRASZAMY
~~~~~~~~~~~~~~~~~WAŻNE~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chciałabym zorientować się ile Was tu jeszcze pozostało, dlatego jeśli czytasz naszego bloga i czekasz na następnego imagina prosze dodaj komentarz o jakiejkolwiek treści

Kochamy Was! Pamiętajcie

Harriet

22 komentarze:

  1. czekam z utęsknieniem :D ale jestem zbyt leniwa żeby się zalogować więc będzie koment anonimowy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiej kolwiek treści powiadasz co by tu wypocić
    kocham tego bloga i regularnie sprawdzam czy nic nie dodałyście

    OdpowiedzUsuń
  3. Miała być jakakolwiek treść,to dodaję taką:
    :)))
    POZDRO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na nowe imaginy. Jesteście genialne.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na imagina
    Mam nadzieje że bedzie z Harrym : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem was i czekam na kolejnego Imagina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam i sprawdzam codziennie *·*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam :)
    A tak poza tym zapraszam do mnie <3 http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czytam :)
    zapraszam do mnie:http://marlentomlinson-hazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekan ,czekam. Uwielbiam wasze imaginu . Proszę z Zayn,em

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście że czekam!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. No oczywiście, że czekam. Imaginy.... zajebiste. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No oczywiscie, ze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle czytam to mój ulubiony blog.! :) =D
    ~Oliwia~

    OdpowiedzUsuń