,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

poniedziałek, 13 stycznia 2014



Cześć.


Postawmy sprawę wprost i bez zbędnych wstępów.

Robimy konkurs.

Z racji, że jak same wiecie, trudno nas tu zastać, szukamy kogoś do pomocy, jeżeli tak to można ująć.
Na razie jednej osoby, a jeśli będzie więcej chętnych, to może nawet pięciu.

Zasady konkursu.
1. Zgłoszenie (wzór zgłoszenia poniżej) należy wysłać na maila :
szalone.pisarki@onet.pl

2. Wzór zgłoszenia
Chcę wziąć udział w konkursie
Imię Nazwisko
Wiek.

Odpowiedzi na pytania :
Co Cię skłoniło do wzięcia udziału?
Masz jakieś doświadczenie w pisaniu?
Prowadzisz własnego bloga?
Który z chłopców jest Twoim ulubionym, gdybyś miała wybierać?
Ile czasu czytasz naszego bloga?
Który imagin jest Twoim ulubionym?

3.Oprócz zgłoszenia mail musi zawierać ‘próbkę’ Twojej twórczości.
 Nie musi to być długie opowiadanie, czy imagin. Może to być np. opis krajobrazu, przeżyć     wewnętrznych itp. Oczywiście musi to być wyłącznie Twoja praca.

4. Szczegółowe zasady w wypadku przyjęcia uzgodnimy po przyjęciu zgłoszenia drogą mailową.

5. O wszystko możesz pytać w mailu lub na naszym asku.

6. Jeśli postanowisz się zgłosić, czekaj na mail zwrotny, który będzie zawierał naszą odpowiedź.


Trochę pokręciłam, prawda?
Tak jak mówiłam, jeśli coś niejasne, śmiało pytajcie. Czekamy na pytania i zgłoszenia.

Dobranoc ;*
Szalone Pisarki

5 komentarzy:

  1. Ja się zgłoszę :) Napiszę jeszcze maila, ale nazywam się Agata i też piszę bloga.

    from-dreams-to-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mysle ze to swietny pomysł ale zycze powodzenia bo przez długą nieobecnosc straciłyscie duzo czytelnikow... Ja sama juz zaczełam wontpic czy nie zostawiłyscie tego bloga...
    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam wszystkie imaginy są wspaniałe a wy rezygnujecie i szukacie na swoje miejsce zastępców wstyd mi za was -.- p.s. i tak was kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee. To nie tak.
      Bez Was (czytelników, nawet tych którzy już odeszli)
      byśmy tego nie osiągnęły, nie miałybyśmy odpowiedniej motywacji, żeby pisać.
      Nie szukamy nikogo na nasze miejsce. Nadal będziemy pisać. Tylko rzadziej. A Ci, których przyjmiemy będą umieszczać tu swoje prace.
      Jest nam teraz trudno, bo troszeczkę się zestarzałyśmy, mamy więcej obowiązków, więcej problemów i co za ty idzie dużo mniej czasu.
      Jeżeli Wy jeszcze macie te beztroskie życia, to naprawdę życzę
      Wam z całego serca, żeby to trwało jak najdłużej.
      Dziękuję za to, że byłyście i za to, jeśli niektóre z Was jeszcze to są i w nas wierzą.
      Dziękuję ;*

      Usuń
    2. Acha to mi się powaliło troszke ale naprawdę jesteście wspaniałe jak będziecie rzadziej pisać to trudno ale nie zostawcie bloga pls

      Usuń