,,Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on sprawia że jesteś szczęśliwy''

wtorek, 5 marca 2013

Nasz funpage na fb

A więc zaczne od tego, że tutaj Ariel. Przepraszam Was za ten za ten cały mój urlop ale niestety nie moge inaczej. Do internetu mam dostęp 2-3 razy w tygodniu, gdyz jestem w sanatorium. Przepraszam też, za to,że się on przedłużył, ale to nie ode mnie zależy, nietety.

Ale pezjdźmy do sedna. Dodaję ten post aby zareklamować nasz funpage Szalone Pisarki .
No i mam prośbę, jeśli jesteś z nami i chcesz nasz wspierać polub.

Oniecuje, że tylko gdy wrócę dodam imaginy dla Sary i Marlenki Tomlinson. Nie zapomniałam o was. Jeden z nich jest juz prawie skończony. Kocham Was.

A więc do usłyszenia za 3 tygodnie.
Kocham was Kocham Was Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was  Kocham Was !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz